۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰

در پی بارش باران و مه شدید/

تردد در محورهای خراسان شمالی به کندی انجام می شود

تردد در محورهای خراسان شمالی به کندی انجام می شود

بجنورد- خبرگزاری مهر: مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي گفت: در پی بارش باران و مه شدید، تردد در غالب محورهای این استان به کندی انجام می شود.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بارش باران که از صبح یکشنبه در غالب مناطق خراسان شمالی آغاز شده است، اظهار کرد: به دلیل بارندگی سطح تمامی محورهای ارتباطی این استان لغزنده است.

وی با یادآوری این که بارش باران هنوز در برخی از محورها و مناطق خراسان شمالی ادامه دارد، اضافه کرد: بارش باران باعث خیس شدن سطح جاده ها و همچنین لغزندگی محورهای ارتباطی این استان از جمله در گردنه های اسدلی، جوزک، امین الله و چمن بید و نیز محورهای بجنورد به فاروج و آشخانه به جنگل گلستان و شوقان شده است.

مشتری از رانندگان خواست تا با توجه به بارندگی و وجود مه غلیظ با سرعت مطمئن رانندگی کرده و تمامی نکات ایمنی را رعایت کنند.

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۰۵۸۴۲۲۶۱۰۰۰ مرکز مدیریت راه های استان، از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شده و آنگاه سفر خود را آغاز کنند.

کد خبر 2414464

برچسب‌ها